miercuri, 16 septembrie 2009

OOOO...



Doi melci mirati. Polimer.
20 lei buc

3 comentarii:

DoarATAT spunea...

Buna dimineata !
(17.09.2009.48:18AM)
Nu te supara, nu au uai fost de multa vreme ... "normal", deoarece sunt "clonat din Italia".
~
Curand, ma voi "abate" pe alte "canale si cai" (schimband chiar "semnatura"): arta, religie, filosofie.
~
Ce lucruri minunate pot sa iasa din doua manute harnice !
Nu mai promit NIMIC, dar, voi incepe sa "postez" curand "lucruri Reale"...si nu doar vorbe.
~
Am "facut" un Liceu de arte plastice, a CAM venit timpul "sa ii fac"...cinste.
~
Va felicit !
~
PS: mi-ati trimis o data un email, dar ... nici ACUM nu stiu sa folosesc CALCULATORUL (in general), respectim "posta electronica"-- in cazul de fata !!
Sa-mi fie rusine !
Dar, nu e timpul pierdut! Mai ales ca pentru o vreme...mai MULT voi "comenta".
~
Fie-ne Doamne dupa Voia TA !
Amin.
BineTze !
~,

DoarATAT spunea...

Erata (te rog sa ma ierti !):
** ...nu am mai fost...
in loc de:
nu au uai fost
~
si respectiv in loc de respectim
~
Te rog sa ma ierti (s-ar putea sa fie "clona", care nu ma slabeste nici un moment).
~
8:41 AM

Elena spunea...

ha, ha, ha... S-ar putea. Si pe mine clona ma mai supara din cand in cand.