duminică, 5 iulie 2009

Poze de la deschidere









Hello, cum am zis... vin cu poze si comentarii de la eveniment.
Ziua a decurs minunat, vizitatorii au fost si ei in numar destul de mare si s-au simtit foarte bine. Noi la randul nostru ne-am simtit excelent si am petrecut pana noaptea la 11. Am primit laude de la toata lumea, ceea ce ne bucura in mod expres. Acum.. ramane sa ne vizitati. Suntem "deschise" in fiecare zi mai putin duminica de la ora 11 pana la ora 8 seara. Sper sa va placa shop-ul nostru. Pe curand.

10 comentarii:

Deea spunea...

Felicitaaaari !!!
Sa fe deschiderea intr-un ceas bun !

cristina spunea...

Congrats! Frumoasa deschidere! Imi place foarte mult vitrina magazinului.

Elena spunea...

Multumiiiim pentru aprecieri si va asteptam sa ne vizitati. :*

Anca Miraut spunea...

Foarte frumos! Felicitari!

Gabiii spunea...

Mi-a placut foarte mult la voi la deschiderea magazinului. Sunteti 3fete foarte frumoase si talentate:) Pozele sunt superbe! O sa va mai vizitez curand.Pupici.

dragonfly spunea...

zuzelor,sa aveti multa multa bafta si sa va mearga din ce in ce mai bine cu magazinul

madz spunea...

imi pare rau ca nu am putut ajunge, dar am fost plecata. multa bafta fetelor!! trec negresit pentru o sesiune de sfaturi contabile ;)

Madalina
ArtizArt

Elena spunea...

hei, te asteptam cu drag. (si cu cafea :)

aressia spunea...

Buburuza mea mica, unul dintre cele mai indraznete si ambitioase vise ti s-a indeplinit.Te admir pentru curaj si pentru lucrurile minunate care ies din manutele tale de om mare. Promit sa te revizitez weekendul acesta, cu scopul de a face inca o achizitie si bineinteles pentru poze draga mea, in care lipsesc cu desavarsire. Tocmai eu. Lumea o sa creada ca nici nu am fost la deschidere. :P :))) Pupici, Pe curand !

Elena spunea...

Uf.. Bubu.. Ce sa fac? Daca am fost absorbita de tine in totalitate... :( Am uitat si sa fac poze :*